De rol van de TV bij verkiezingscampagnes : Resultaten van het negende Vlaamse Congres van de Communicatiewetenschap

Bibliographic Details
Corporate Author: Centrum voor Massacommunicatieonderzoek
Institution:Amsab-Institute of Social History
Format: TEXT
Language:Dutch
Published: Brussel: VUB 1981
Online Access:https://hdl.handle.net/10796/3FA60A56-7258-4F4E-97BF-C29E2AEDE5AC
_version_ 1771653113323716616
author_corporate Centrum voor Massacommunicatieonderzoek
author_corporate_role
author_facet Centrum voor Massacommunicatieonderzoek
collection Amsab-ISH Collections
format TEXT
id 3FA60A56-7258-4F4E-97BF-C29E2AEDE5AC
institution Amsab-Institute of Social History
language Dutch
physical 96
monografie
publishDate 1981
publisher Brussel: VUB
spellingShingle De rol van de TV bij verkiezingscampagnes : Resultaten van het negende Vlaamse Congres van de Communicatiewetenschap
title De rol van de TV bij verkiezingscampagnes : Resultaten van het negende Vlaamse Congres van de Communicatiewetenschap
url https://hdl.handle.net/10796/3FA60A56-7258-4F4E-97BF-C29E2AEDE5AC