Reclame is niet (anti)feministisch : reclamemakers en vrouwbeelden

Bibliographic Details
Published in:De Nieuwe Maand (DNM) : tijdschrift voor politieke vernieuwing 1984
Main Author: Van Trappen, Monique
Institution:Amsab-Institute of Social History
Format: TEXT
Online Access:https://hdl.handle.net/10796/71273E62-0048-4745-A8FB-47C8ADE72228
_version_ 1771653194215063560
author Van Trappen, Monique
author_facet Van Trappen, Monique
author_role
collection Amsab-ISH Collections
container_reference 1984
container_title De Nieuwe Maand (DNM) : tijdschrift voor politieke vernieuwing
container_volume 27
format TEXT
id 71273E62-0048-4745-A8FB-47C8ADE72228
institution Amsab-Institute of Social History
physical artikel
spellingShingle Reclame is niet (anti)feministisch : reclamemakers en vrouwbeelden
Van Trappen, Monique
title Reclame is niet (anti)feministisch : reclamemakers en vrouwbeelden
url https://hdl.handle.net/10796/71273E62-0048-4745-A8FB-47C8ADE72228