La longue traîne : quand vendre moins, c'est vendre plus
"Dans ce livre prophétique devenu un classique, Chris Anderson montre comment Internet modifie en profondeur les mécanismes de l'économie. Qu'arrive-t-il en effet quand tout devient accessible à tout le monde ? En réduisant les coûts fixes liés au stockage et à la distribution, voire...
Main Author: | Anderson, Chris |
---|---|
Institution: | ETUI-European Trade Union Institute |
Format: | TEXT |
Language: | French |
Published: |
Paris
2012
Flammarion |
Subjects: | |
Online Access: | https://www.labourline.org/KENTIKA-787612450589-La-longue-traine-quand-vendre-.htm |
Similar Items
-
L'industrie des médias à l'ère numérique. 3ème éd.
by: Sonnac, Nathalie, et al.
Published: (2013) -
Managing change: innovation and trade unionism in the news industry
by: Bittner, Andreas K.
Published: (2011) -
Living in a networked world. Integrated research agenda Cyber-Physical Systems (agendaCPS)
Published: (2015) -
The intangible economy - impact and policy issues. Report of the European High Level Expert Group on the intangible economy.
by: Eustace, Clark
Published: (2001) -
HyperThinking: creating a new mindset for the age of networks
by: Weiss, Philip
Published: (2012)