Rapport beeldvorming van vrouwen & mannen in de reclame in België

"Corine Van Hellemont, Hilde Van den Bulck, Geraldine Reymenants... et al."

Bibliographic Details
Main Authors: Van Hellemont, Corine, Van den Bulck, Hilde, Reymenants, Geraldine
Corporate Authors: Universiteit Antwerpen (UA), Instituut voor de gelijkheid van vrouwen en mannen (IGVM)
Institution:Amsab-Institute of Social History
Format: TEXT
Language:Dutch
Published: Brussel: IGVM 2009
Online Access:https://hdl.handle.net/10796/9BC63D16-153A-4618-B472-3F10F7122784
_version_ 1771653286431031302
author Van Hellemont, Corine
Van den Bulck, Hilde
Reymenants, Geraldine
author_corporate Universiteit Antwerpen (UA)
Instituut voor de gelijkheid van vrouwen en mannen (IGVM)
author_corporate_role

author_facet Universiteit Antwerpen (UA)
Instituut voor de gelijkheid van vrouwen en mannen (IGVM)
Van Hellemont, Corine
Van den Bulck, Hilde
Reymenants, Geraldine
author_role


collection Amsab-ISH Collections
description "Corine Van Hellemont, Hilde Van den Bulck, Geraldine Reymenants... et al."
format TEXT
id 9BC63D16-153A-4618-B472-3F10F7122784
institution Amsab-Institute of Social History
language Dutch
physical 133 p.
monografie
publishDate 2009
publisher Brussel: IGVM
spellingShingle Rapport beeldvorming van vrouwen & mannen in de reclame in België
Van Hellemont, Corine
Van den Bulck, Hilde
Reymenants, Geraldine
title Rapport beeldvorming van vrouwen & mannen in de reclame in België
url https://hdl.handle.net/10796/9BC63D16-153A-4618-B472-3F10F7122784