Homoversiteiten en kunst : de mogelijke positieve invloed van het postmoderne denken op ons onderwijs

Bibliographic Details
Published in:Samenleving en Politiek (Sampol) 1997
Main Author: Dijkstra, Lewis
Institution:Amsab-Institute of Social History
Format: TEXT
Language:Dutch
Online Access:https://hdl.handle.net/10796/AD840FAB-2780-47CC-A02B-5592594D787F
_version_ 1771653193592209409
author Dijkstra, Lewis
author_facet Dijkstra, Lewis
author_role
collection Amsab-ISH Collections
container_reference 1997
container_title Samenleving en Politiek (Sampol)
container_volume 04
format TEXT
id AD840FAB-2780-47CC-A02B-5592594D787F
institution Amsab-Institute of Social History
language Dutch
physical artikel
spellingShingle Homoversiteiten en kunst : de mogelijke positieve invloed van het postmoderne denken op ons onderwijs
Dijkstra, Lewis
title Homoversiteiten en kunst : de mogelijke positieve invloed van het postmoderne denken op ons onderwijs
url https://hdl.handle.net/10796/AD840FAB-2780-47CC-A02B-5592594D787F