Differentiëren in Nederlandse taallessen : een praktijkvoorbeeld

"Werkgroep methodiek: Mieke Debrabandere, Elianne Baert, Johan Lamote, Katrien Verbruggen, Veerle Tavernier"

Bibliographic Details
Main Authors: Debrabandere, Mieke, Baert, Elianne, Lamote, Johan, Verbruggen, Katrien, Tavernier, Veerle
Institution:Amsab-Institute of Social History
Format: TEXT
Language:Dutch
Published: Gent: De Poort-Beraber [1985?]
Online Access:https://hdl.handle.net/10796/F2981E4F-5148-4F22-94DA-CB2A36F5E2F3
_version_ 1771653130329522180
author Debrabandere, Mieke
Baert, Elianne
Lamote, Johan
Verbruggen, Katrien
Tavernier, Veerle
author_facet Debrabandere, Mieke
Baert, Elianne
Lamote, Johan
Verbruggen, Katrien
Tavernier, Veerle
author_role




collection Amsab-ISH Collections
description "Werkgroep methodiek: Mieke Debrabandere, Elianne Baert, Johan Lamote, Katrien Verbruggen, Veerle Tavernier"
format TEXT
id F2981E4F-5148-4F22-94DA-CB2A36F5E2F3
illustrated ill.
institution Amsab-Institute of Social History
language Dutch
physical 20 p.
brochure
publishDate [1985?]
publisher Gent: De Poort-Beraber
spellingShingle Differentiëren in Nederlandse taallessen : een praktijkvoorbeeld
Debrabandere, Mieke
Baert, Elianne
Lamote, Johan
Verbruggen, Katrien
Tavernier, Veerle
title Differentiëren in Nederlandse taallessen : een praktijkvoorbeeld
url https://hdl.handle.net/10796/F2981E4F-5148-4F22-94DA-CB2A36F5E2F3