Onderwijsvernieuwing. Mogelijkheden tot een practisch uitvoerbare synthese tussen klassikaal en individueel onderwijs [...]. Verslag van de vierde paedagogische conferentie [...] te Amersfoort op 10 en 11 Mei 1952

Publicatie van het Werkcomité voor opvoeding tot democratie.

Bibliographic Details
Institution:International Institute of Social History
Format: TEXT
Published: Kemperman, z.j.
Haarlem enz :
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10622/32D84D07-E30C-448F-9DEA-DB03384F7311
_version_ 1771405023718146061
collection Books and Brochures on Social History from IISH Library, 1500-2013
dateSpan z.j.
description Publicatie van het Werkcomité voor opvoeding tot democratie.
format TEXT
genre libraryUnit
id bulk_34CA8CD9-345F-4DF4-B6F5-647D35FF94A1
institution International Institute of Social History
publishDate z.j.
publisher Kemperman,
Haarlem enz :
spellingShingle Onderwijsvernieuwing. Mogelijkheden tot een practisch uitvoerbare synthese tussen klassikaal en individueel onderwijs [...]. Verslag van de vierde paedagogische conferentie [...] te Amersfoort op 10 en 11 Mei 1952
title Onderwijsvernieuwing. Mogelijkheden tot een practisch uitvoerbare synthese tussen klassikaal en individueel onderwijs [...]. Verslag van de vierde paedagogische conferentie [...] te Amersfoort op 10 en 11 Mei 1952
url http://hdl.handle.net/10622/32D84D07-E30C-448F-9DEA-DB03384F7311