Onderwijsvernieuwing. Mogelijkheden tot een practisch uitvoerbare synthese tussen klassikaal en individueel onderwijs [...]. Verslag van de vierde paedagogische conferentie [...] te Amersfoort op 10 en 11 Mei 1952
Publicatie van het Werkcomité voor opvoeding tot democratie.
Institution: | International Institute of Social History |
---|---|
Format: | TEXT |
Published: |
Kemperman,
z.j.
Haarlem enz : |
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10622/32D84D07-E30C-448F-9DEA-DB03384F7311 |
_version_ | 1771405023718146061 |
---|---|
collection | Books and Brochures on Social History from IISH Library, 1500-2013 |
dateSpan | z.j. |
description | Publicatie van het Werkcomité voor opvoeding tot democratie. |
format | TEXT |
genre | libraryUnit |
id | bulk_34CA8CD9-345F-4DF4-B6F5-647D35FF94A1 |
institution | International Institute of Social History |
publishDate | z.j. |
publisher | Kemperman, Haarlem enz : |
spellingShingle | Onderwijsvernieuwing. Mogelijkheden tot een practisch uitvoerbare synthese tussen klassikaal en individueel onderwijs [...]. Verslag van de vierde paedagogische conferentie [...] te Amersfoort op 10 en 11 Mei 1952 |
title | Onderwijsvernieuwing. Mogelijkheden tot een practisch uitvoerbare synthese tussen klassikaal en individueel onderwijs [...]. Verslag van de vierde paedagogische conferentie [...] te Amersfoort op 10 en 11 Mei 1952 |
url | http://hdl.handle.net/10622/32D84D07-E30C-448F-9DEA-DB03384F7311 |