Enige methoden van markt-analytisch onderzoek. (Ten behoeve van verkoopsactie op de algemene consumentenmarkt)

Bibliographic Details
Institution:International Institute of Social History
Format: TEXT
Published: J. Muusses, N.I.V.E. publicatie nr. 119, 1935.
Purmerend :
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10622/B60A5877-0C3D-4279-865E-08911F1C5F02
_version_ 1771404913422630914
collection Books and Brochures on Social History from IISH Library, 1500-2013
dateSpan 1935.
format TEXT
genre libraryUnit
id bulk_441FA8F7-B217-4D94-9AF4-03EC6643A734
institution International Institute of Social History
publishDate 1935.
publisher J. Muusses, N.I.V.E. publicatie nr. 119,
Purmerend :
spellingShingle Enige methoden van markt-analytisch onderzoek. (Ten behoeve van verkoopsactie op de algemene consumentenmarkt)
title Enige methoden van markt-analytisch onderzoek. (Ten behoeve van verkoopsactie op de algemene consumentenmarkt)
url http://hdl.handle.net/10622/B60A5877-0C3D-4279-865E-08911F1C5F02