Het kennissociologisch aspect van het onderwijs als middel tot doorstroming. De SDAP en de democratisering van het onderwijs. Rapport uitgebracht in het kader van het talentenproject van het Sociologisch Instituut der Rijksuniversiteit te Leiden, juli 1965

Stencil.

Bibliographic Details
Institution:International Institute of Social History
Format: TEXT
Published: Sociologisch Instituut der Rijksuniversiteit], z.j.
[Leiden :
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10622/50ADBD9C-4973-417D-B23A-B9DE7D76679E
_version_ 1771404816343367691
collection Books and Brochures on Social History from IISH Library, 1500-2013
dateSpan z.j.
description Stencil.
format TEXT
genre libraryUnit
id bulk_62F52D6D-5BD0-44CA-A77C-95F82B783DFC
institution International Institute of Social History
publishDate z.j.
publisher Sociologisch Instituut der Rijksuniversiteit],
[Leiden :
spellingShingle Het kennissociologisch aspect van het onderwijs als middel tot doorstroming. De SDAP en de democratisering van het onderwijs. Rapport uitgebracht in het kader van het talentenproject van het Sociologisch Instituut der Rijksuniversiteit te Leiden, juli 1965
title Het kennissociologisch aspect van het onderwijs als middel tot doorstroming. De SDAP en de democratisering van het onderwijs. Rapport uitgebracht in het kader van het talentenproject van het Sociologisch Instituut der Rijksuniversiteit te Leiden, juli 1965
url http://hdl.handle.net/10622/50ADBD9C-4973-417D-B23A-B9DE7D76679E