Het kennissociologisch aspect van het onderwijs als middel tot doorstroming. De SDAP en de democratisering van het onderwijs. Rapport uitgebracht in het kader van het talentenproject van het Sociologisch Instituut der Rijksuniversiteit te Leiden, juli 1965
Stencil.
Institution: | International Institute of Social History |
---|---|
Format: | TEXT |
Published: |
Sociologisch Instituut der Rijksuniversiteit],
z.j.
[Leiden : |
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10622/50ADBD9C-4973-417D-B23A-B9DE7D76679E |
Similar Items
-
Ouderonderzoek 1964. Rapport uitgebracht in het kader van het talentenproject van het Sociologisch Instituut der Rijksuniversiteit te Leiden
Published: (1967.) -
Onderwijsstructuren en sociale mobiliteit. Enige verkennende en critische beschouwingen over de ontwikkeling van het Westers schoolwezen als instrument tot sociale stijging en daling. Rapport uitgebracht in het kader van het talentenproject van het Sociologisch Instituut der Rijksuniversiteit te Leiden
Published: (1966.) -
De democratisering van het onderwijs
by: Opland,
Published: (1971, 3 januari) -
Democratisering van het wetenschappelijk onderwijs :
Published: (1964.) -
Democratisering van het onderwijs : ontwerp van resolutie
Published: (1969)