Honderd jaar margarine, Toespraken van: G.F.J. van der Gaag - De margarine industrie en de consument. H. Reimer - De betekenis van margarine in het levensmiddelenpakket. M. van Eekelen - Margarine, warenwet en consument. H.G.E. Hilkens - De betekenis van margarine voor de consument

Bibliographic Details
Institution:International Institute of Social History
Format: TEXT
Published: 's-Gravenhage, 1969.
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10622/2B4AA0BD-79B1-4999-905B-7E1542709FFF
_version_ 1771404749104480260
collection Books and Brochures on Social History from IISH Library, 1500-2013
dateSpan 1969.
format TEXT
genre libraryUnit
id bulk_71A20005-444C-4584-82B4-5E0423E08349
institution International Institute of Social History
publishDate 1969.
publisher 's-Gravenhage,
spellingShingle Honderd jaar margarine, Toespraken van: G.F.J. van der Gaag - De margarine industrie en de consument. H. Reimer - De betekenis van margarine in het levensmiddelenpakket. M. van Eekelen - Margarine, warenwet en consument. H.G.E. Hilkens - De betekenis van margarine voor de consument
title Honderd jaar margarine, Toespraken van: G.F.J. van der Gaag - De margarine industrie en de consument. H. Reimer - De betekenis van margarine in het levensmiddelenpakket. M. van Eekelen - Margarine, warenwet en consument. H.G.E. Hilkens - De betekenis van margarine voor de consument
url http://hdl.handle.net/10622/2B4AA0BD-79B1-4999-905B-7E1542709FFF