De betekenis der psychologie voor de didaktiek bij het nijverheidsonderwijs

Overdr.: Het Nijverheidsonderwijs voor meisjes, 1936. Januari en februari.

Bibliographic Details
Institution:International Institute of Social History
Format: TEXT
Published: Z.pl. en j.
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10622/46D45AE2-DB75-43A5-BBE3-9B89A8863BB6
_version_ 1771404755287932930
collection Books and Brochures on Social History from IISH Library, 1500-2013
description Overdr.: Het Nijverheidsonderwijs voor meisjes, 1936. Januari en februari.
format TEXT
genre libraryUnit
id bulk_8051F49B-3AE2-4FDA-880C-59BD737187C8
institution International Institute of Social History
publisher Z.pl. en j.
spellingShingle De betekenis der psychologie voor de didaktiek bij het nijverheidsonderwijs
title De betekenis der psychologie voor de didaktiek bij het nijverheidsonderwijs
url http://hdl.handle.net/10622/46D45AE2-DB75-43A5-BBE3-9B89A8863BB6