Consument en zelfstandige ondernemer- inhoud en betekenis van algemeen consumenten onderzoek ten dienste van het midden- en kleinbedrijf
Institution: | International Institute of Social History |
---|---|
Format: | TEXT |
Published: |
's-Gravenhage,
1966.
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10622/FB32A97F-52B4-472D-B312-F2B5CDB4C4D0 |
Similar Items
-
Consument en zelfstandige ondernemer. Inhoud en betekenis van algemeen consumentenonderzoek ten dienste van het midden- en kleinbedrijf. Sociaal- wetenschappelijke studie. [Woord vooraf van Hub.L. Jansen]
Published: (1966.) - De ondernemer in het midden- en kleinbedrijf :
-
De waarde en betekenis van het ambacht voor ons volk. De positie van de zelfstandige ondernemer in het midden- en kleinbedrijf in onze samenleving
Published: (1952.) -
Het wetenschappelijk onderzoek ten behoeve van het midden- en kleinbedrijf
Published: ([ca. 1959]) -
Het wetenschappelijk onderzoek ten behoeve van het midden- en kleinbedrijf
Published: (z.j.)