De Amerikaanse onderneming in de branding. Enkele indrukken over kritiek en tegenkritiek rondom het bedrijfsleven in de Verenigde Staten

Bibliographic Details
Institution:International Institute of Social History
Format: TEXT
Published: 's-Gravenhage, n.d.
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10622/616840D7-E45F-4C60-9A9E-C2C050E8CB70
_version_ 1771404858759315456
collection Books and Brochures on Social History from IISH Library, 1500-2013
dateSpan n.d.
format TEXT
genre libraryUnit
id bulk_A1FB0F94-D9B6-49FD-82F8-91E1CEA536DB
institution International Institute of Social History
publishDate n.d.
publisher 's-Gravenhage,
spellingShingle De Amerikaanse onderneming in de branding. Enkele indrukken over kritiek en tegenkritiek rondom het bedrijfsleven in de Verenigde Staten
title De Amerikaanse onderneming in de branding. Enkele indrukken over kritiek en tegenkritiek rondom het bedrijfsleven in de Verenigde Staten
url http://hdl.handle.net/10622/616840D7-E45F-4C60-9A9E-C2C050E8CB70