Werderkerend onderwijs. Een strategie voor permanente educatie. Rapport van een commissie [bestaande uit:] J.F.M.C. Aarts, J.H.G.I. Giesbers [e.a.] van het Centrum voor Staatkundige Vorming. Met een voorw. van G.H. Veringa

Bibliographic Details
Institution:International Institute of Social History
Format: TEXT
Published: Centrum voor Staatkundige Vorming, 1976.
Den Haag :
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10622/1C3AB9B7-0A26-421C-A551-B72E579BC050
_version_ 1771404952019664903
collection Books and Brochures on Social History from IISH Library, 1500-2013
dateSpan 1976.
format TEXT
genre libraryUnit
id bulk_B6C97E35-83EC-4729-BA19-51E2CECBDE43
institution International Institute of Social History
publishDate 1976.
publisher Centrum voor Staatkundige Vorming,
Den Haag :
spellingShingle Werderkerend onderwijs. Een strategie voor permanente educatie. Rapport van een commissie [bestaande uit:] J.F.M.C. Aarts, J.H.G.I. Giesbers [e.a.] van het Centrum voor Staatkundige Vorming. Met een voorw. van G.H. Veringa
title Werderkerend onderwijs. Een strategie voor permanente educatie. Rapport van een commissie [bestaande uit:] J.F.M.C. Aarts, J.H.G.I. Giesbers [e.a.] van het Centrum voor Staatkundige Vorming. Met een voorw. van G.H. Veringa
url http://hdl.handle.net/10622/1C3AB9B7-0A26-421C-A551-B72E579BC050