Consument en zelfstandige ondernemer. Inhoud en betekenis van algemeen consumentenonderzoek ten dienste van het midden- en kleinbedrijf. Sociaal- wetenschappelijke studie. [Woord vooraf van Hub.L. Jansen]

Bibliographic Details
Institution:International Institute of Social History
Format: TEXT
Published: Economisch Instituut voor het Midden- en Kleinbedrijf, 1966.
's-Gravenhage :
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10622/02A276D4-1087-4335-AF7B-2A9BC956486A
_version_ 1771404877515194383
collection Books and Brochures on Social History from IISH Library, 1500-2013
dateSpan 1966.
format TEXT
genre libraryUnit
id bulk_BD64F9C9-D2D8-4B9C-A3E9-48FED0F82E2F
institution International Institute of Social History
publishDate 1966.
publisher Economisch Instituut voor het Midden- en Kleinbedrijf,
's-Gravenhage :
spellingShingle Consument en zelfstandige ondernemer. Inhoud en betekenis van algemeen consumentenonderzoek ten dienste van het midden- en kleinbedrijf. Sociaal- wetenschappelijke studie. [Woord vooraf van Hub.L. Jansen]
title Consument en zelfstandige ondernemer. Inhoud en betekenis van algemeen consumentenonderzoek ten dienste van het midden- en kleinbedrijf. Sociaal- wetenschappelijke studie. [Woord vooraf van Hub.L. Jansen]
url http://hdl.handle.net/10622/02A276D4-1087-4335-AF7B-2A9BC956486A