Consument en zelfstandige ondernemer. Inhoud en betekenis van algemeen consumentenonderzoek ten dienste van het midden- en kleinbedrijf. Sociaal- wetenschappelijke studie. [Woord vooraf van Hub.L. Jansen]
Institution: | International Institute of Social History |
---|---|
Format: | TEXT |
Published: |
Economisch Instituut voor het Midden- en Kleinbedrijf,
1966.
's-Gravenhage : |
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10622/02A276D4-1087-4335-AF7B-2A9BC956486A |
Similar Items
-
Consument en zelfstandige ondernemer- inhoud en betekenis van algemeen consumenten onderzoek ten dienste van het midden- en kleinbedrijf
Published: (1966.) -
Het wetenschappelijk onderzoek ten behoeve van het midden- en kleinbedrijf
Published: ([ca. 1959]) -
Het wetenschappelijk onderzoek ten behoeve van het midden- en kleinbedrijf
Published: (z.j.) -
Het wetenschappelijk onderzoek ten behoeve van het midden- en kleinbedrijf /
Published: (1959.) - De ondernemer in het midden- en kleinbedrijf :