Incongruity between ads and consumer expections of advertising / . Discrepantie tussen reclames en consumentenverwachtingen ten aanzien van reclame

Met samenvatting: Discrepantie tussen reclames en consumentenverwachtingen ten aanzien van reclame. Proefschrift Rotterdam 2002.

Bibliographic Details
Institution:International Institute of Social History
Format: TEXT
Published: Erasmus Universiteit, 2002
Rotterdam :
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10622/F947AAE3-EB2A-4402-93CF-EE48B2904BC8
_version_ 1771405154444115968
collection Books and Brochures on Social History from IISH Library, 1500-2013
dateSpan 2002
description Met samenvatting: Discrepantie tussen reclames en consumentenverwachtingen ten aanzien van reclame. Proefschrift Rotterdam 2002.
format TEXT
genre libraryUnit
id bulk_ED5BF417-58A6-4169-A7D0-8233AF64F79D
institution International Institute of Social History
publishDate 2002
publisher Erasmus Universiteit,
Rotterdam :
spellingShingle Incongruity between ads and consumer expections of advertising / . Discrepantie tussen reclames en consumentenverwachtingen ten aanzien van reclame
title Incongruity between ads and consumer expections of advertising / . Discrepantie tussen reclames en consumentenverwachtingen ten aanzien van reclame
url http://hdl.handle.net/10622/F947AAE3-EB2A-4402-93CF-EE48B2904BC8