Eenige richtlijnen voor de verkoopreclame in het kruideniersbedrijf /

Bibliographic Details
Institution:International Institute of Social History
Format: TEXT
Published: Vakgroep Detailhandel in Kruidenierswaren, 1946.
Amsterdam :
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10622/C6BA009D-DAD7-4AFF-AF7C-FFB2947FC9D7
_version_ 1771404835872047110
collection Books and Brochures on Social History from IISH Library, 1500-2013
dateSpan 1946.
format TEXT
genre libraryUnit
id bulk_F7294121-69A7-48BC-96B1-2D85267F1C38
institution International Institute of Social History
publishDate 1946.
publisher Vakgroep Detailhandel in Kruidenierswaren,
Amsterdam :
spellingShingle Eenige richtlijnen voor de verkoopreclame in het kruideniersbedrijf /
title Eenige richtlijnen voor de verkoopreclame in het kruideniersbedrijf /
url http://hdl.handle.net/10622/C6BA009D-DAD7-4AFF-AF7C-FFB2947FC9D7