Sociale marketing : de gepaste beroemdheid selecteren volgens het Vis-CAP-model, binnen de ^romotie van Worldshake

"Sofie Fiems"

Bibliographic Details
Main Author: Fiems, Sofie
Institution:Amsab-Institute of Social History
Format: TEXT
Language:Dutch
Published: Gent: Sociale Hogeschool Gent 2000
Online Access:https://hdl.handle.net/10796/3DFF0278-FDB5-4133-A1BB-B3B8529E2356
_version_ 1771653131309940745
author Fiems, Sofie
author_facet Fiems, Sofie
author_role
collection Amsab-ISH Collections
description "Sofie Fiems"
format TEXT
id 3DFF0278-FDB5-4133-A1BB-B3B8529E2356
institution Amsab-Institute of Social History
language Dutch
physical 23 p.
brochure
publishDate 2000
publisher Gent: Sociale Hogeschool Gent
spellingShingle Sociale marketing : de gepaste beroemdheid selecteren volgens het Vis-CAP-model, binnen de ^romotie van Worldshake
Fiems, Sofie
title Sociale marketing : de gepaste beroemdheid selecteren volgens het Vis-CAP-model, binnen de ^romotie van Worldshake
url https://hdl.handle.net/10796/3DFF0278-FDB5-4133-A1BB-B3B8529E2356