Schoolloopbanen van holebi's onderzocht: hebben homonegatieve houdingen invloed op hun schoolprestaties?
"Saskia Aerts; Mieke Van Houtte; Alexis Dewaele Fonds Suzan Daniel (FSD)Themanummer: alles over holebi's en transgenders op school"
Published in: | Zizo : magazine voor holebi's & transgenders 2013 |
---|---|
Main Authors: | , , |
Institution: | Amsab-Institute of Social History |
Format: | TEXT |
Language: | Dutch |
Online Access: | https://hdl.handle.net/10796/7AA8BBA1-ABFB-4C04-8555-8FF9E9F1D7E3 |
_version_ | 1771653345184841733 |
---|---|
author | Aerts, Saskia Van Houtte, Mieke Dewaele, Alexis |
author_facet | Aerts, Saskia Van Houtte, Mieke Dewaele, Alexis |
author_role | |
collection | Amsab-ISH Collections |
container_reference | 2013 |
container_title | Zizo : magazine voor holebi's & transgenders |
description | "Saskia Aerts; Mieke Van Houtte; Alexis Dewaele Fonds Suzan Daniel (FSD)Themanummer: alles over holebi's en transgenders op school" |
format | TEXT |
id | 7AA8BBA1-ABFB-4C04-8555-8FF9E9F1D7E3 |
illustrated | ill. |
institution | Amsab-Institute of Social History |
language | Dutch |
physical | artikel |
spellingShingle | Schoolloopbanen van holebi's onderzocht: hebben homonegatieve houdingen invloed op hun schoolprestaties? Aerts, Saskia Van Houtte, Mieke Dewaele, Alexis |
title | Schoolloopbanen van holebi's onderzocht: hebben homonegatieve houdingen invloed op hun schoolprestaties? |
url | https://hdl.handle.net/10796/7AA8BBA1-ABFB-4C04-8555-8FF9E9F1D7E3 |