Schoolloopbanen van holebi's onderzocht: hebben homonegatieve houdingen invloed op hun schoolprestaties?

"Saskia Aerts; Mieke Van Houtte; Alexis Dewaele Fonds Suzan Daniel (FSD)Themanummer: alles over holebi's en transgenders op school"

Bibliographic Details
Published in:Zizo : magazine voor holebi's & transgenders 2013
Main Authors: Aerts, Saskia, Van Houtte, Mieke, Dewaele, Alexis
Institution:Amsab-Institute of Social History
Format: TEXT
Language:Dutch
Online Access:https://hdl.handle.net/10796/7AA8BBA1-ABFB-4C04-8555-8FF9E9F1D7E3
_version_ 1771653345184841733
author Aerts, Saskia
Van Houtte, Mieke
Dewaele, Alexis
author_facet Aerts, Saskia
Van Houtte, Mieke
Dewaele, Alexis
author_role


collection Amsab-ISH Collections
container_reference 2013
container_title Zizo : magazine voor holebi's & transgenders
description "Saskia Aerts; Mieke Van Houtte; Alexis Dewaele Fonds Suzan Daniel (FSD)Themanummer: alles over holebi's en transgenders op school"
format TEXT
id 7AA8BBA1-ABFB-4C04-8555-8FF9E9F1D7E3
illustrated ill.
institution Amsab-Institute of Social History
language Dutch
physical artikel
spellingShingle Schoolloopbanen van holebi's onderzocht: hebben homonegatieve houdingen invloed op hun schoolprestaties?
Aerts, Saskia
Van Houtte, Mieke
Dewaele, Alexis
title Schoolloopbanen van holebi's onderzocht: hebben homonegatieve houdingen invloed op hun schoolprestaties?
url https://hdl.handle.net/10796/7AA8BBA1-ABFB-4C04-8555-8FF9E9F1D7E3