De opsporing en begeleiding van leerlingen met relatiemoeilijkheden. Een kritisch evaluatieverslag van een stage in het eerste observatiejaar P.M.S.-Rijkscentrum Vilvoorde

"Verslag, Arbeidershogeschool Brussel"

Bibliographic Details
Main Author: Claes, François
Institution:Amsab-Institute of Social History
Format: TEXT
Language:Dutch
Published: Brussel: François Claes 1973
Online Access:https://hdl.handle.net/10796/D598263A-F646-46B6-91C9-067C82CFA99D
_version_ 1771653430661611520
author Claes, François
author_facet Claes, François
author_role
collection Amsab-ISH Collections
description "Verslag, Arbeidershogeschool Brussel"
format TEXT
id D598263A-F646-46B6-91C9-067C82CFA99D
institution Amsab-Institute of Social History
language Dutch
physical 248 p.
monografie
publishDate 1973
publisher Brussel: François Claes
spellingShingle De opsporing en begeleiding van leerlingen met relatiemoeilijkheden. Een kritisch evaluatieverslag van een stage in het eerste observatiejaar P.M.S.-Rijkscentrum Vilvoorde
Claes, François
title De opsporing en begeleiding van leerlingen met relatiemoeilijkheden. Een kritisch evaluatieverslag van een stage in het eerste observatiejaar P.M.S.-Rijkscentrum Vilvoorde
url https://hdl.handle.net/10796/D598263A-F646-46B6-91C9-067C82CFA99D