Differentiëren in Nederlandse taallessen : een praktijkvoorbeeld
"Werkgroep methodiek: Mieke Debrabandere, Elianne Baert, Johan Lamote, Katrien Verbruggen, Veerle Tavernier"
Main Authors: | Debrabandere, Mieke, Baert, Elianne, Lamote, Johan, Verbruggen, Katrien, Tavernier, Veerle |
---|---|
Institution: | Amsab-Institute of Social History |
Format: | TEXT |
Language: | Dutch |
Published: |
Gent: De Poort-Beraber
[1985?]
|
Online Access: | https://hdl.handle.net/10796/F2981E4F-5148-4F22-94DA-CB2A36F5E2F3 |
Similar Items
-
Praktijkvoorbeeld :
Published: (2001.) -
Overzicht Nederlandse taallessen in het Waasland
by: Hemmerijckx, Brigitte
Published: (1992) -
799.100: Lesmateriaal voor Nederlandse taallessen
by: Democratische Volks- en Cultuurvereniging (DHKD)
Published: (2002-2002) -
De bedrijfsleider, een analyse naar een praktijkvoorbeeld
Published: (1965.) -
Practische taallessen /
Published: (1906)