Proeve van logische interpretatie van de grondwettelijke beginselen in zake onderwijs

Bibliographic Details
Institution:International Institute of Social History
Format: TEXT
Published: Comité voor Vrijheid en Démocratie, [1954]
Z.pl. :
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/10622/145CE04A-61DC-4E2A-BBE8-169BF6182166
_version_ 1771404952450629636
collection Books and Brochures on Social History from IISH Library, 1500-2013
dateSpan [1954]
format TEXT
genre libraryUnit
id bulk_64CBD996-12E6-401A-B2B2-297386E6478E
institution International Institute of Social History
publishDate [1954]
publisher Comité voor Vrijheid en Démocratie,
Z.pl. :
spellingShingle Proeve van logische interpretatie van de grondwettelijke beginselen in zake onderwijs
title Proeve van logische interpretatie van de grondwettelijke beginselen in zake onderwijs
url http://hdl.handle.net/10622/145CE04A-61DC-4E2A-BBE8-169BF6182166