Proeve van logische interpretatie van de grondwettelijke beginselen in zake onderwijs
Institution: | International Institute of Social History |
---|---|
Format: | TEXT |
Published: |
Comité voor Vrijheid en Démocratie,
[1954]
Z.pl. : |
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/10622/145CE04A-61DC-4E2A-BBE8-169BF6182166 |
_version_ | 1771404952450629636 |
---|---|
collection | Books and Brochures on Social History from IISH Library, 1500-2013 |
dateSpan | [1954] |
format | TEXT |
genre | libraryUnit |
id | bulk_64CBD996-12E6-401A-B2B2-297386E6478E |
institution | International Institute of Social History |
publishDate | [1954] |
publisher | Comité voor Vrijheid en Démocratie, Z.pl. : |
spellingShingle | Proeve van logische interpretatie van de grondwettelijke beginselen in zake onderwijs |
title | Proeve van logische interpretatie van de grondwettelijke beginselen in zake onderwijs |
url | http://hdl.handle.net/10622/145CE04A-61DC-4E2A-BBE8-169BF6182166 |